onsdag 13 oktober 2010

Onsdags mys...

Här har bakats pizza... så mycket att en hel plåt vart över... men den går nog åt... för i kväll kommer stor grabben hem och då brukar middagsmaten försvinna =) inte klokt vad den killen kan få i sig... middagsmat två gånger på en och samma dag... inga problem... man skulle kunna säga att han äter tre lagade mål mat om dan... inga rester i vårat kylskåp inte... fast nu var det ju pizza idag och den är ju inte lagad utan bakad... det konstaterandet min yngste son...  mamma man bakar faktiskt pizza!!! ja det gör man ju faktiskt... eller hur var det nu... ja har alltså inte lagat någon mat idag då???

CRIM0001 (2)

Har eldat ljus hela dan nästan... ruggit här hos oss i norr... men mysigt att vara inne och elda... bara gosa ner sig i soffan med en filt och massor av kaffe med gräddmjölk... mmmm... det är njutning det =) måste erkänna att ja inte har gjort så mycket alls idag utan mest lullat runt och kollat på vad ja borde ha gjort... men man skulle ju hunna kalla det planering med... å då har ja gjort massor idag ;)

Nä nu mina vänner så ska tanten parkera pumpan i soffan igen och kolla på halv 8... ja jag vet... tantvarning...

Många kramar

3 kommentarer:

  1. Här kommer en tantvarning till då du :-)) Ser också på Halv åtta hos mej :-)))
    Pizza det låter himla gott. Nu blev jag hungrig också ju.
    Du "planeringsdagar" måste vi ta ibland. Tycker du har gjort så mycket fint ett tag så nu är det dags att mysa lite vet du. Jättefint blir det du fixar å målar.
    Ha en go kväll nu framför TVn.
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. SÅ vacker bild med ljusen. Jag har inte hunnit med att köpa värme ljus eller andra ljus heller för den delen. Väntar på att få åka till Ikea så jag kan bunkra upp inför vintern. Jag älskar att måla och sen se skillnaden. Ha det gott kram

    SvaraRadera
  3. Tack vännen för den fina kommentaren om lampan. Nu är lampa 2 klar och en tredje återstår Hoppas du haft en bra måndag Kram

    SvaraRadera