måndag 17 januari 2011

4abd682w11

Jag blir så brydd på mej själv...

Otroligt men sant så har ja hittat min kamera =) helt konstigt ställe... i min skräp låda... hur den har hamnat där övergår mitt förstånd... men nu hittar ja inte sladden i stället... och ja som ville visa mina fönster som fått nya glas och lite annat pyssel =(

ja ja... om ja har tur så hittar ja den väl inom en snar framtid =) men nu så ska kvarlevorna efter julen packas ner och bäras undan... fattar inte hur dom kryper fram fast ja tyckte att ja fått bort allt... men icke sa nicke... och när ja endå ska ner i källaren så ska min kvinnliga sida få stoppa i en maskin och mangla lite... ni vet... när man endå går förbli =)

Måndags kramar

 

3 kommentarer:

  1. Ja det är ju förunderligt hur saker kan försvinna
    Hoppas du snart ska hitta sladden till kameran
    önskar dig en trevlig vecka
    från Kristina

    SvaraRadera
  2. Men så härligt din kamera har kommit till rätta :-)) Du ska se att du hittar allt sladden också. Ja du nu är julen bortplockad och det känns rätt gott. Men det blev lite mörkt när alla stakarna försvann. Ja så blev det ju mörkt också när regnet kom och tog nästan all vår snö. Så nu ser vi fläckvis gröna gräsmattor här. Men det kommer nog fler omgångar med snö innan vintern är slut.
    Ha nu en go fortsättning på veckan.
    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Man ställer saker och ting på det mest konstigaste ställena. Bra att du hittade den i alla fall. Ha en fin kväll KRAM

    SvaraRadera