fredag 18 mars 2011

hmmmmm….

Nyss såg det ut så här... men nu snöra det... Hallå!!!! nu räcker det med snö tycker ja... va ska man hitta på i kväll då??? men kanske skulle köpa sig en flaska vin å mysa lite framför tv:n... eller ska man bara mysa å kura ihop sig under en filt... men slipper i alla fall att ha huvudvärk i morron då ;)

poop 006

Maja och jag med fikat på väg till Haverö strömmar...

 

Nä lika bara man kastar sig på dammsugaren så de blir gjort nån gång så man får helg =) för sen väntar Ånge med alla affärer...

Massor med helg kramar

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad kul att du hittade mig så hittade jag till dig.
    Du har också 4 barn och från Norrland.
    Jag och min man är också Norlandningar! :)

    Fast nu bor i södra sverige.

    Ha en fin vecka!

    Jag ska kika vidare på din blogg!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hej Bette!
    Du har en så rörande ord där ovan, att den fick mig nästan tårögd...

    Här i södra Finland kom det stora flingor som tennisbollar ner i lördags! Blir det aldrig vår och sommar i år?????

    Nu skall jag kika runt hos dig!

    Ha en bra dag!
    Kram Pia

    SvaraRadera