lördag 30 oktober 2010

Men va svårt med nytt...

Jag skriver mina inlägg med live men nu är den uppdaterad och alldeles ny och ja känner mej jätte bort kommen... är det nån mer en jag som använder live och vet hur man beskär kort??? 

003

här en bild från vintern som var...

Här har all snö tinat bort men det gör inget... ja tycker om när det inte är halt och man kan brumma på lite med bilen igen =)

Nä nu mina underbara vänner så ska ja ta en sväng med dammsugaren och sladda av golven... fattar inte vart allt kommer ifrån... sen blir det att bara mysa=)

Kramar

3 kommentarer:

  1. hej! villken vacker vinterbild:) det är så man börjar längta efter snön när man ser sådana bilder. jag vet inte riktigt vad du menar med att du skriver dina innlägg med live, jag skriver mina här på blogger direkt och bilderna laddar jag upp från skydrive eller direkt från datorn. hoppas du löser problemet,
    önskar dig en riktigt skön helg. // kram

    SvaraRadera
  2. Hej Elisabeth :)
    Jag har saknat så att skriva ner mina tankar, och lägga upp mina bilder, men nu börjar jag igen...
    Här får du min nya bloggaddress.... http://0annor0.wordpress.com/
    Kramkram ifrån Annor

    SvaraRadera