lördag 4 december 2010

 

 

Jag hittar inte min kamera...

 

Nu har ja letat som en galning både en och två gånger... men borta är den =( ja ja...

lindas 1 a

Här har firats både en födelsedag och förta advent men pepparkaks bak hos min älskade syster yster =) såååå mysigt vi hade i deras underbara hus och hem med massor av kärlek... lill killen min fick en heldag med syster yster och dom fröjda sig på makedonken och köpte trick skidor =))) mycket uppskattat ❤

 

gumman

Mosters lillpiga bakade peppar kakor... å de va ju riktigt gott =) förklädet har min mamma haft när hon var lite... å den passar perfekt på lillpigan nu =)

Många jul kramar på er

4 kommentarer:

  1. Din stackare har du blivit av med din kamera. Hoppas verkligen du hittar den snart.
    Ser i alla fall att du har mysiga dagar. Fortsätt ha såna dagar så mycket du kan.
    Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera
  2. Sådan tur att du fick bakhjälp.
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Ja, mysigt och trevligt var det!
    Världens godaste pepparkakor blev det också. Bra gjort där syster yster! ;-)
    Inte varje dag man får rå om Danne för sig själv heller.
    Ses snart igen!

    Många kramar från oss

    SvaraRadera
  4. Tänkte passa på att önska er ett gott slut och Ett gott nytt år!

    Kram Caramel

    SvaraRadera