fredag 2 december 2011

y1p4L9siqP4eJG8kFxcvqMr7DUCLe9udGmg7O3egucOAc0W9iDSBXTVT-VYGBe9oVQo

December

Tänk att det redan är december... och julen är här =) här hemma myser jag som bara den och struntar fullkomligt I alla måsten och borden... nä den här julen så ska jag bara låta det bli som det blir och vila en hel massa... klart jag ska ha jul mat och godis... men jag tänker inte jobba ihäl mej för den sakens skull... det enda jag ska göra är för att jag vill och inte för att jag måste...  

Telefon 260

vad gör jag för fel när ja fotar??? ljusstakarna ser ut som mega solar I fönstren... inte ett dugg tindrande mysigt... ja ja... man får för en gångs skull säga att verkligheten är bättre en på bild =) och det är juh alltid nått att hänga I julgranen =)

Nä nu blir det en sista slurken alkohol fri glögg innan jag intar kudden

Jul Kramar till er alla <3

1 kommentar:

  1. hejsan kikar in för o önska dig god fortsättning på det nya året
    kram till Bettan från Bettan( Flame )

    SvaraRadera