lördag 14 april 2012

bleedingheartxly9do7

 

Jag tror inte att ja orkar mer…

vad är det värsta som kan hända nu… jo att man vaknar igen… nä ja behöver inte hjälp längre… ja har I snart sex år tid försökt att få hjälp till min son men det går inte… finns inga stödfamiljer och inga personliga assistenter… och skolan klarar inte heller av han… så vad gör soc då!!! skiter I allt man har rätt att få hjälp med… för dom kan ju inte trolla… så en placering I ett hem är vad vi ska tvingas till nu…

Jag har ju läst om soc och placeringar som är gjorda… men jag har tänkt att det måste ju vara nått mer… typ sex droger och rocken roll… men ja varken super eller knarkar och har inte ens haft tanken på nått snusk !?!?!? så… ja fattar ingenting igentligen…??? klart ja inte är perfekt… men jag förstår folk som går in på soc och raderar dom… vart fan tog barnets bästa vägen nu då???

soc är en farlig myndighet… som kan göra vad som helst och klara sig …för om man inte är nöjd så kan man överklaga … och hör å häpna… då utreder soc sitt beslut… =/ så idiotiskt så man kan dö för mindre… om ja utredde mej själv så tror ja nog att jag inte skulle tycka mej ha fel…  

 

1 kommentar:

  1. Du kan också vända dig till Länsstyrelsen om du tycker att de handlat fel! Du har ju också rätt att få ut all deras dokumentation kring dig och sonen, om du vill veta vad det är de skriver om er! Hoppas att det löser sig till det bästa. <3

    SvaraRadera