söndag 9 september 2012

Lite uppdatering kanske vore nått =)

Att man inte vet vad morgondag kommer med kan jag starkt intyga... Min son bor nu hos sin pappa I en annan kommun och har fått den hjälp han behöver ha... från att ha varit avstängd från skolan och inte haft en assistent har han nu från dag två I den nya skola egen assistant och fixar skolan galant =) bäst I klassen på internationella provet innan sommarlovet... stolt mamma kan ja lova =) vist den är jätte tomt och saknaden enorm...

Sen så har jag gort en GBP op och känner att livet är på väg tillbaka plus att jag sen I januari är I praktik och självklart så valde jag ju Erikshjälpen... trivs såååååå himla bra och är omgiven av massor med vackra människor och saker hela dagarna <3

Många kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar